دانلود سریال

  • ۰
  • ۰

دانلود سریال The Queens Gambit با زیرنویس فارسی

 

سریال ملکه شطرنج نسخه دوبله فارسی قسمت ۷ در سایت اضافه شد.

سریال ملکه شطرنج :

این سریال درباره یتیم نه ساله به نام بث هارمون است، و او ساکت ، بی‌روح و از لحاظ ظاهری غیرقابل توجه است ، تا زمانی که او اولین بازی خود را از شطرنج انجام می دهد. حواسش تیزتر می شود، تفکرش واضح تر می شود و برای اولین بار در زندگی اش کاملاً خود را در کنترل خود احساس می کند. تا شانزده سالگی برای قهرمانی آزاد آمریکا رقابت می کند. اما همانطور که بث مهارت های خود را در مدار حرفه ای hones، سهام بالاتر می شود، انزوای او ترسناک تر می شود، و فکر فرار می شود همه وسوسه انگیز تر است. بر اساس کتاب والتر تئویس.

 

برای دانلود سریال ملکه شطرنج به لینک های موجود در سایت مراجعه نمایید شما میتوانید همه قسمت های سریال ملکه شطرنج رو از سایت فیلم ۹۸ دانلود کنید

برای دانلود سریال ملکه شطرنج با زیرنویس چسبیده و جدا از سایت اقدام کنید

 

نظرات منتقدان :

گامبیت ملکه یه پیدا کردن تصادفی برای من بود من شروع به تماشای آن بدون هیچ گونه انتظارات اما قسمت اول فقط به اندازه کافی برای نگه داشتن من علاقه مند بود. همانطور که من نگه داشته تماشای، آن را نگه داشته بهتر شدن و من باید بگویم قسمت هفتم یکی از بهترین پایان به یک سری است که من تا کنون تماشا بود. تحولات شخصیت برای حتی شخصیت های جزئی به خوبی فکر کردن بود و من بلافاصله یک ارتباط عاطفی با بسیاری از آنها تشکیل شده است. پایان به خوبی انجام شد که آن را تقریبا مانند پایان دادن به یک نمایش با چند فصل به جای یک سری محدود احساس. این نمایش همچنین پیام های بسیار خوبی داشت که در این میان پاشیده شده بود، ظریف بودند و باعث نمی شدند احساس کنم دستور کار در گلوی من نشان داده می شود. بازیگری شگفت انگیز بود. سینماتوگرافی با برخی گذارهای صحنه ای بسیار چشمگیر عالی بود. نمره شگفت انگیز بود و واقعا جو و لحن نمایش را تنظیم کرد. اگر قبل از تماشای نمایش این را می خوانید، پیش بروید و آن را تماشا کنید. تو ناامید نمیشی

سریال ملکه شطرنج بدون سانسور،

سریال ملکه شطرنج قسمت اول،

دانلود سریال ملکه شطرنج دوبله فارسی،

دانلود سریال ملکه شطرنج با زیرنویس چسبیده،

بازیگران سریال ملکه شطرنج،

سریال ملکه شطرنج چند قسمت است،

دانلود سریال ملکه شطرنج دوبله فارسی بدون سانسور،

دانلود زیرنویس سریال ملکه شطرنج،

لینک های دانلود The Queens Gambit

  عنوان   تاریخ انتشار
 

قسمت اول سریال ملکه شطرنج

   
 

قسمت دوم سریال ملکه شطرنج

   
 

قسمت سوم سریال ملکه شطرنج

   
 

قسمت چهارم سریال ملکه شطرنج

   
 

قسمت پنجم سریال ملکه شطرنج

   
 

قسمت ششم سریال ملکه شطرنج

   
 

قسمت هفتم سریال ملکه شطرنج

   

برچسب‌ها:

  • ۹۹/۱۰/۲۴
  • frog seres

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی