دانلود سریال

  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت 9 سریال وانداویژن WandaVision 2021

دانلود قسمت نهم واندوایژن زیرنویس فارسی چسبیده

سریال وانداویژن قسمت ۹ زیرنویس فارسی

نسخه بدون سانسور

نسخه های موجود : زیرنویس چسبیده فارسی – پخش آنلاین – زیرنویس جدا

 

داستان قسمت 9 سریال وانداویژن :

 

داستان سریال WandaVision 2021 :

در یک محیط 1980 ، واندا و ویژن برای جلوگیری از گریه تامی و بیلی تلاش می کنند. اگنس کمک می کند تا از پسران مراقبت کند ، اما ویژن رفتار او را زیر سال می برد. او و واندا وقتی تامی و بیلی ناگهان تا 5 سالگی قطع می شوند ، قطع می شوند. وقتی سگی در خانه آنها ظاهر می شود ، پسران درخواست نگهداری از آن را می کنند و اگنس نام اسپارکی را پیشنهاد می کند. واندا تقریباً توانایی های خود را درمورد Vision به اگنس نشان می دهد ، در حالی که پسران دوباره تا 10 سال سن دارند. در محل کار ، ویژن ایمیلی از S.W.O.R.D می خواند. که وضعیت Westview را آشکار می کند. او به یکی از ساکنان واقعی Westview نفوذ می کند و متوجه می شود که واندا ظاهراً شهر را کنترل می کند. S.W.O.R.D. از دهه 1980 یک هواپیمای بدون سرنشین به وست ویو می فرستد و به دستور هایوارد سعی در کشتن واندا دارد. واندا با هواپیمای بدون سرنشین از میدان استاتیک خارج می شود و به هیوارد اخطار می دهد که او را تنها بگذارد. اسپارکی با ترس از پهپاد فرار می کند و بعد می میرد. ویژن درمورد اقداماتش با واندا روبرو می شود ، اما با رسیدن پیترو وقفه آنها انجام می شود. دارسی با تماشای این برنامه اشاره می کند که پیترو “دوباره” ساخته شده است.

کمی درباره سریال وانداویژن و تحلیل های آن :

خوب ، سرانجام اینجا است ، MCU نشان می دهد که بیش از یک سال پیش به ما وعده داده شده بود ، واندا ویژن یک گزینه جالب برای پیشرو کردن است ، اکنون یک واقعیت است. من شنیده بودم که قرار است با زیبایی سیتیک مکتب قدیمی بازی کند ، اما من شک داشتم که از سوراخ خرگوش خیلی دور خواهد شد. بعد از آن ، به خوبی MCU ، آنها همیشه در مورد خم شدن ژانر کاملاً ایمن عمل کرده اند. در گذشته مواردی به ما گفته شده بود مانند سرباز زمستانی یک “هیجان سیاسی” و مرد مورچه ای یک فیلم “دزدی” است ، اما هر دو فیلم های ابرقهرمانی کاملا معمولی هستند. این خود چیز بدی نیست ، اما این تردید را برای من ایجاد کرده است که مارول هرگز چیزی عجیب ، مبتکرانه و منحصر به فرد تولید خواهد کرد. WandaVision این شک و تردیدها را آرام کرده است ، زیرا کاملاً پوچ بودن لذت بخش پیش فرض و شخصیت های اصلی آن را در بر می گیرد. با وام گرفتن نیروها از طنزهای کلاسیک ، به عنوان یک سناریوی عجیب و غریب سرگرم کننده از دو ابرقهرمان خارق العاده ای که زندگی آرام حومه ای دهه 1950 آمریکا را حصارکشی می کنند ، عمل می کند ، در حالی که همچنین حاکی از آن است که اتفاقات خلاف و به طور بالقوه شومی در پشت صحنه جریان دارد. الیزابت اولسن و پاول بتانی مناظر را به طور درخشان جویدند ، و تلاش های شایان ستایش اولسن برای داشتن یک زن خانه دار متواضع از ویژگی های خاص. من می گویم که این احتمالاً برای همه مناسب نیست ، زیرا طرفداران جوان که با تروپ های کلاسیک تلویزیونی آشنا نیستند بعید به نظر می رسد که تقلید مسخره آمیز را درک کنند ، اما اگر می خواهید ببینید چه چیزی به عنوان اولین اقدام زنده واقعی و منحصر به فرد مارول توصیف می شود ، من این سریال را به شدت توصیه می کنم.

 

پخش آنلاین قسمت ۹ آخر سریال وانداویژن WandaVision 2021 ( همراه با زیرویس فارسی چسبیده ) :

لینک های دانلود قسمت 9 آخر سریال وانداویژن WandaVision 2021

  عنوان   تاریخ انتشار
 

دانلود قسمت ۹ سریال وانداویژن زبان اصلی + فایل زیرنویس

   
 

دانلود قسمت ۹ سریال وانداویژن نسخه زیرنویس چسبیده

   

برچسب‌ها:

 

 

  • ۹۹/۱۲/۱۵
  • frog seres

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی