دانلود سریال

  • ۰
  • ۰

توضیحات تکمیلی

دانلود فیلم گودزیلا علیه کونگ 2021

دانلود فیلم گودزیلا علیه کینگ کونگ زیرنویس چسبیده

نسخه های موجود در سایت : نسخه زیرنویس فارسی چسبیده – نسخه زبان اصلی با زیرنویس جدا

کیفیت های موجود : 1080p – 720p – 4k

 

داستان فیلم گودزیلا علیه کونگ :

در حالی که گودزیلا و کونگ ، دو نیروی قدرتمند طبیعت ، در صفحه ای بزرگ در یک نبرد تماشایی برای اعصار به هم می خورند ، افسانه ها با هم برخورد می کنند. در حالی که یک اسکادران در حال انجام یک مأموریت خطرناک به یک منطقه خارق العاده و ناشناخته ، سرنخ های ناخوشایند از ریشه تیتان ها و بقای بشر است ، یک توطئه تهدید می کند که موجودات خوب و بد را برای همیشه از روی زمین پاک کند.

 

نظرات تحلیل گران :

این کامل نبود اما بهترین آن هنوز بود. من خودم که دنباله روی Monsterverse هستم می گویم که این فیلم آنجاست ، گام به گام فیلم بسیار خوب بود ، اگرچه در آغاز صحنه های پر از شور وجود داشت. چیزی که من در مورد این فیلم دوست دارم کونگ است ، او یکی از بازیگران اصلی این فیلم بود ، نه تنها برای صحنه جنگ برخلاف دیگران.
مهمترین چیز مخاطب عادی است ، من 8 نفر عادی دارم ، بعضی از آنها فیلم های قبلی Monsterverse را تماشا نکرده اند ، آنها از آن لذت بردند! امیدوارم حق رای دادن ادامه پیدا کند زیرا هنوز هم تعداد زیادی از آنها برای جستجوی در امتیازات گودزیلا بسیار زیاد است.

پخش آنلاین فیلم گودزیلا علیه کونگ 2021 :

تریلر رسمی فیلم گودزیلا علیه کونگ 2021 :

لینک های دانلود فیلم گودزیلا علیه کونگ 2021

  عنوان   تاریخ انتشار
 

دانلود فیلم گودزیلا علیه کونگ 2021 زبان اصلی + زیرنویس فارسی

   
 

دانلود فیلم گودزیلا علیه کونگ 2021 زیرنویس فارسی چسبیده

   

برچسب‌ها:

  • ۰۰/۰۱/۱۲
  • frog seres

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی