دانلود سریال

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم سریع و خشن 9

دانلود فیلم سریع و خشن ۹ زیرنویس چسبیده

داستان فیلم سریع و خشن ۹ :

سایفر برای انتقام گیری از دام و تیمش از برادر کوچکتر دام یعنی جیکوب، کمک می گیرد.

نظرات منتقدان :

من طرفدار زیادی برای این مجموعه ندارم ، اما هنوز هیچ دنباله ای از فیلم Fast & Furious 4 را از دست ندهید. و دفعه بعد ، باید با دقت در مورد اینکه آیا باید بلیط F10 را خریداری کنم ، فکر کنم.

راستش من از اول هیچ انتظاری در مورد این فیلم نداشتم. من در مورد سلیقه خودم در مورد فیلمهایی که سعی در هنر دارند بسیار جدی هستم ، اما وقتی می دانم در ابتدا یک فیلم برای سرگرمی است ، انتظار خیلی زیادی ندارم. فقط جدیدترین SFX ، موسیقی خوب ، داستان نه چندان بدی را به من نشان دهید و من معتقدم پاس خوبی خواهم داد.

متأسفانه من از این فیلم چیزی نگرفتم. بدون جلوه های چشمگیر ، داستان وحشتناک ، و از آنجا که من طرفدار هیپ پاپ نیستم ، آن را بدتر هم کنم. من تولیدکنندگان نگرش را نسبت به فن دوست ندارم. آنها بودجه دارند (200 میلیون دلار دیدم) ، اما فقط کلمه “خانواده” را تکرار کنید.

به هر حال دیدن اینکه یک سریال 20 سال در آنجا حضور داشته باشد شگفت آور است و همچنان ادامه خواهد داشت.

من خیلی شوخی در مورد فیزیک در F9 شنیده ام که فکر می کنم آنها بیش از حد اغراق آمیز هستند ، اما نه ، واقعاً خیلی بد است. F&F با هر ورودی ورود به دیوانه وار و دیوانه تر شناخته می شود ، اما من فکر می کنم که برای مصلحت خود بسیار فراتر رفته است. هیچ صحنه اکشن مرا سرگرم نکرد. هیچ یک از صحنه ها خلاق نبود ، فقط گنگ بودند. برخی ممکن است از مسخره بودن لذت ببرند ، اما من فقط تحت تأثیر قرار نگرفتم.

و داستان دقیقاً همان چند فیلم آخر F&F بود. آنها آنقدر شبیه به هم هستند که به معنای واقعی کلمه می توانید پیش بینی کنید چه اتفاقی می افتد اگر اخیراً F8 یا F7 را تماشا کرده باشید. F&F از ریشه های خود بسیار دور شده است و من از حق رای دادن صرف نظر کردم. حداقل یک اسپین آف برای بچه های ماشین و طرفداران OG بدهید ، شاید چیزی شبیه به سه F & F اول ، هیچ کس صدمه ای به شما وارد نمی کند ، Universal.

این فیلم واقعاً بد است. هزاران حفره طرح ، صحنه های اکشن مضحک و داستانی که F&F سابق را رسوا می کند. به عنوان یک طرفدار بزرگ و قدیمی این حق رای دادن ، اکنون ایمان خود را از دست داده ام. این فیلم رسوایی است و من اعتقاد ندارم که جان سینا برادر دومنیک تورتو است.

این فیلم مانند سنگ ها گنگ است. طرح مزخرف است ، انگیزه های شخصیت وجود ندارد ، ماکافین عمومی است اما همه زمان بسیار خوبی است.

من نفهمیدنی های این فیلم را نمی فهمم. فیلم های سریع و خشمگین به طرز وحشتناکی نوشته شده اند و همه آنها از فیزیک پایه سرپیچی می کنند ، اما این قسمت جالب است. این فیلم یک انفجار بود و مهم نیست که بی معنی است.

در اینجا چیزی است که من می گویم: این واقعیت را بپذیرید که این حق رای دادن 0 معنی ندارد و از آن عبور کنید. از کنش گنگ و گفتگوی احمقانه لذت ببرید ، به آن بخندید / اما با انتظار یک شاهکار به آن وارد نشوید. سازندگان F&F دقیقاً می دانند که با این فیلم ها چه می کنند ، و این کاملاً خوب است.

پخش آنلاین فیلم Fast and Furious 9 ( زیرنویس فارسی چسبیده ):

 

تریلر فیلم سریع و خشن ۹ :

نمایشگر ویدیو

لینک های دانلود فیلم سریع و خشن ۹

  عنوان   تاریخ انتشار
 

دانلود فیلم سریع و خشن ۹ زیرنویس چسبیده فارسی

   
 

دانلود فیلم سریع و خشن ۹ زیرنویس جدا

   

برچسب‌ها:

  • ۰۰/۰۵/۰۸
  • frog seres

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی