دانلود سریال

  • ۰
  • ۰

دانلود قسمت دوم 2 سریال قورباغه

دانلود قسمت ۲ سریال قورباغه

دانلود قسمت 2 سریال قورباغه

سریال قورباغه قسمت دوم

خلاصه داستان

من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می ‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می ‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضى اوقات فکر مى کنم دارم خفه مى شم. احساس مى کنم همه جا بسته است و من نمى ‌تونم نفس بکشم.

آنچه در قسمت ۲ سریال قورباغه انتظار داریم :

در قسمت قبلی سریال قورباغه که از سایت نماوا بصورت آنلاین دیدید و یا از سایت فیلم ۹۸ دانلود کردید دیدید که اتفاق عجیبی در پایان سریال افتاد

این اتفاق شروع چالش های جدید با نوید محمدزاده است !

لطفا تجربه خودتون رو از قسمت ۲ و ۱ سریال قورباغه برامون بنویسید .


برچسب‌ها:

  • ۹۹/۱۰/۰۸
  • frog seres

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی